Subject: FW: toimetulekutoetus
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Sep 2024 15:40:53 +0300

From: Andrus Jõgi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 20, 2024 9:01 AM
To: Kaie Pukk - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: toimetulekutoetus

Tere,

Saadan üle vaatamiseks toimetulekutoetuse lisavahendite eelnõu. Kui
võimalik, siis paluks tagasisidet täna.

Mul jäi see venima, kuna SKA ei anna andmeid (siiani ei anna), aga teisalt
on osadel KOV-del vahendid lõppemas.

Parimat,

Andrus Jõgi
nõunik  | kohalike omavalitsuste osakond

5885 1311

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

Suur-Ameerika 1 | Tallinn

625 6101 |  <http://www.agri.ee/> www.agri.ee